Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz Boğazı açıklaması: 11 Türk gemisi güvenli şekilde geçiş yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı'ndaki son duruma ilişkin "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz Hürmüz Boğazı’nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı" dedi.

23 Haz 2026 - 11:02 YAYINLANMA
23 Haz 2026 - 11:46 GÜNCELLEME
Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz Boğazı açıklaması: 11 Türk gemisi güvenli şekilde geçiş yaptı

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bulunan gemilere ilişkin olarak, "Son olarak 21 Haziran sabahı 2 gemimizin terkiyle birlikte, savaşın başlangıcından bu yana Türk sahipli 11 gemimiz, Hürmüz Boğazı'nı güvenli şekilde geçerek körfezden ayrıldı." ifadesini kullandı.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: