Türkiye ve Pakistan arasında enerji alanında iş birliği görüşmesi
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistanlı bakanlarla İstanbul’da bir araya gelerek elektrik altyapısı ve enerji piyasalarına ilişkin iş birliği konularını değerlendirdi.
25 Haz 2026 - 13:50
YAYINLANMA
Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanı Alparslan Bayraktar, Pakistan Özelleştirme Bakanı Muhammed Ali ve Elektrik İşlerinden Sorumlu Enerji Bakanı Sardar Awais Leghari ile İstanbul’da görüştü.
Görüşmede elektrik iletim ve dağıtım altyapısının güçlendirilmesi, enerji kaynaklarının şebekeye entegrasyonu ve piyasa düzenlemeleri ele alındı.
Taraflar ayrıca Pakistan’ın elektrik piyasasında yürütülen reform süreci hakkında görüş alışverişinde bulundu.
Bayraktar, Türkiye’nin son 23 yılda enerji altyapısında kaydettiği dönüşüm tecrübesini paylaştıklarını belirterek, iki ülke arasında yatırım ve ortaklık fırsatlarının artırılması yönünde iş birliği mesajı verdi. (İLKHA)
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR