Kütahya'da gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastaneye kaldırıldı

Kütahya'da bir okulun etkinliğinde yedikleri yemeğin ardından rahatsızlanan 25 kişi hastaneye kaldırıldı.

23 Haz 2026 - 22:01 YAYINLANMA
Kütahya'da gıda zehirlenmesi şüphesiyle 25 kişi hastaneye kaldırıldı

Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda düzenlenen etkinlikte öğrencilere ve katılımcılara pilav ve tavuk ikram edildi.

Yemeğin ardından bazı öğrenciler ve yetişkinlerde mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü.

Kütahya Şehir Hastanesi aciline gıda zehirlenmesi şüphesiyle 21 öğrenci ve 4 yetişkin olmak üzere toplam 25 kişi başvurdu.

Olayla ilgili inceleme başlatıldı.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: