Konya'da okullarda çalışacak personel alımı için başvurular başladı

Konya'da 14 ilçedeki resmi okullarda temizlik, bakım ve onarım işlerinde görevlendirilmek üzere 3 ay süreli İşgücü Uyum Programı kapsamında personel alınacak. Başvurular ALO 170 ve İŞKUR e-Şube üzerinden yapılabilecek.

26 Haz 2026 - 13:50 YAYINLANMA
Konya'da okullarda çalışacak personel alımı için başvurular başladı

Konya İl Milli Eğitim Müdürlüğü ile imzalanan protokol kapsamında, 14 İlçe Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı resmi okullarda temizlik, bakım ve onarım çalışmalarında görevlendirilmek üzere 3 ay süreli İşgücü Uyum Programı (İUP) uygulanacak.

6 Temmuz'da başlayacak ve 30 Eylül'de sona erecek program kapsamında katılımcılara çalıştıkları her gün için net bin 375 TL ödeme yapılacak.

Başvurular ALO 170 ile İŞKUR e-Şube üzerinden alınacak.

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: