Derbiden sonra primler belli oldu
Süper Lig'in 31. haftasında sahasında Fenerbahçe'yi 3-0 mağlup eden Galatasaray'da derbinin primi belli oldu. İşte detaylar...
28 Nis 2026 - 07:30
YAYINLANMA
05 May 2026 - 07:36
GÜNCELLEME
Fenerbahçe zaferi sonrası soyunma odasına inen Galatasaray Başkanı Dursun Özbek, futbolculara galibiyet primi olarak 5 milyon Euro ödeneceğinin müjdesini verdi.
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR