Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı'dan Eurolegue ve transfer açıklaması

Beşiktaş, Erkek Basketbol Takımı'nın gelecek sezon Euroleague'de mücadele edeceğini açıkladı. Siyah-Beyazlılar'ın Başkanı Serdal Adalı, yeni sezon öncesitakım...

26 Haz 2026 - 16:01 YAYINLANMA
Beşiktaş Başkanı Serdal Adalı'dan Eurolegue ve transfer açıklaması

Euroleague yönetimi, gelecek sezondan itibaren organizasyonun 20 takımla oynanacağını duyurdu. Bu kapsamda Beşiktaş, ligin 20. takımı olarak Euroleague'e katılma hakkı elde etti. Ekonomik sorunlar yaşadığı belirtilen Monaco Basket'in yerine organizasyona dahil edilen siyah-beyazlı ekibin katılımı, aralarında Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes'in de bulunduğu 13 hissedar kulübün oy birliğiyle kabul edildi. Bu kararla birlikte Beşiktaş Erkek Basketbol Takımı, gelecek sezon Avrupa basketbolunun en üst düzey organizasyonu olan Euroleague 'de mücadele edecek.

EuroCup finaline yükselmişti

Siyah-beyazlılar, 2025-2026 sezonunda EuroCup'da finale kadar yükselme başarısı göstermiş ancak finalde JL Bourg'a mağlup olarak organizasyonu ikinci sırada tamamladı. Normal şartlarda EuroCup finalisti olarak Euroleague bileti alma ihtimali bulunan Fransız temsilcisi JL Bourg'un bu hakkını kullanmayacağını açıklaması ise Beşiktaş'ın önünü açan önemli gelişmelerden biri oldu. Siyah-beyazlı ekip, yaşanan süreç ve alınan kararların ardından gelecek sezon Euroleague'de mücadele etme hakkı elde etti.

Haberlerimizi Google'da Takip Edin

En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.

BAŞKAN ADALI'DAN TRANSFER AÇIKLAMASI

 Beşiktaş'ın önümüzdeki sezon EuroLeague'de oynayacağının duyurulmasının ardından Başkan Serdal Adalı'dan açıklama geldi.

Serdal Adalı'nın açıklaması şöyle;

Değerli Beşiktaşlılar;

Camiamızın sabırsızlıkla beklediği, layık olduğu bir başarıyı hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz.

Ligde ve EuroCup'ta verdiği şampiyonluk mücadelesiyle, taraftarımızın yarattığı müthiş basketbol kültürü ve atmosferiyle gurur kaynağımız olan basketbol takımımız bu sezondan itibaren Avrupa'nın en üst düzey organizasyonu EuroLeague'de mücadele edecek.

Beşiktaş camiasına, Beşiktaş taraftarına EuroLeague yakışırdı.
Biz de Yönetim Kurulu olarak üzerimize düşeni yaptık.
Beşiktaşımızı layık olduğu arenada görecek olmanın, ülkemizi en üst seviyede temsil etmenin gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz.

Bu başarıdan ötürü başta Özkan Arseven olmak üzere Basketbol İcra Kurulumuzu ve başantrenörümüz Dusan Alimpijevic'i yürekten kutluyorum.

Şimdi hep birlikte, EuroLeague'de adından söz ettirecek, büyük zaferlere imza atacak bir organizasyon kurmak için kolları sıvıyoruz.

Bütün Beşiktaşlıları, EuroLeague sezonlarımızda destekleriyle pay sahibi olmaya davet ediyorum.

EuroLeague Beşiktaşımıza hayırlı uğurlu olsun

Önümüzdeki sezondan itibaren, Avrupa'nın en büyük organizasyonunda buluşmak üzere...

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: