Bakan Yumaklı açıkladı: TMO hububat alımlarında ödemelere başladı
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) 3 Haziran'da başlayan hububat alım sürecinde ilk ödemeleri bugün itibarıyla üreticilerin hesaplarına aktarmaya başladığını duyurdu.
25 Haz 2026 - 13:51
YAYINLANMA
Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı'nın açıklamasına göre, Toprak Mahsulleri Ofisi'nin (TMO) ülke genelinde 211 noktada sürdürdüğü hububat alımları, hasat sezonunun yoğunlaşmasıyla birlikte 600 noktaya çıkarılacak.
TMO, kendisine teslim edilen ürünlerin tamamını satın alacağını belirtirken, ürün bedellerinin ise teslim tarihinden itibaren 21'inci günden başlayarak üreticilerin hesaplarına yatırılmaya devam edileceğini bildirdi.
Açıklamada, çiftçilerin emeğinin ve alın terinin korunmasına yönelik çalışmaların sürdürüleceği vurgulandı.
Haber Girişi Deniz Dalgıç - Editör #İBRAHİM YUMAKLISabah.com.tr Uygulamamızı İndirin
Uygulamalara Özel Ayrıcalıkları Keşfedin!YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR