Bakan Uraloğlu'ndan Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi açıklaması: 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrıldı
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'nde bekleyen Türk gemilerinin tamamının emniyetle çıkış yaptığını belirterek "Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır" dedi.
26 Haz 2026 - 18:50
YAYINLANMA
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, "Hürmüz Boğazı ve Basra Körfezi'ndeki gelişmeleri ilk andan itibaren anbean takip ediyor, ilgili tüm kurumlarımızla koordinasyon içinde hareket ediyoruz. 26 Haziran 2026 itibarıyla bölgede bekleyen gemilerimizin tamamı emniyetle çıkış yapmıştır. Toplam 15 gemimiz güvenli şekilde bölgeden ayrılmıştır.
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR