Bakan Uraloğlu açıkladı: Ani Köprüsü için yeni adım! İhale süreci başlıyor
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Ani Köprüsü'nün restorasyonuna ilişkin "Bununla ilgili ilk görüşmeler yapıldı. İkinci görüşmeyi yaparak hemen ihale aşamasına geçmek istiyoruz. Gerçekten bir anlamda iki ülkenin tarihi bağlantısını da ortaya koyacak bir projeden bahsediyoruz" dedi.
23 Haz 2026 - 15:51
YAYINLANMA
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Brüksel'de düzenlenen Bağlantısallık Gündemi Platformu üst düzey açılış etkinliğinde basın mensuplarına açıklamalarda bulundu.
Avrupa Birliği (AB) ülkeleri ile Türkiye üzerinden geçen Orta Koridor'la ilgili temaslarda bulunmak ve işbirliği yapmak istediklerini ifade eden Uraloğlu, AB'nin artık kriz zamanları dışındaki normal dönemlerde bile ulaşım koridorlarını çeşitlendirmesi ve alternatifler geliştirmesi gerektiğini belirtti.
Uraloğlu, "Dolayısıyla bu noktada Türkiye ile daha güçlü işbirliği yapma azmini ve iradesini görüyoruz. Bu da bizim için kıymetli. Zaten biz yıllarca bunu anlatıyorduk." diye konuştu.
YORUMLAR
İLGİNİZİ
ÇEKEBİLİR