ABD, Karayipler'de bir tekneye daha saldırdı: 2 ölü

ABD, Karayipler'de uyuşturucu kaçakçılığında kullanıldığı iddia edilen bir tekneye saldırı düzenlendiğini, olayda 2 kişinin öldürüldüğünü açıkladı.

22 Haz 2026 - 10:00 YAYINLANMA
ABD, Karayipler'de bir tekneye daha saldırdı: 2 ölü

ABD Güney Komutanlığı (SOUTHCOM) tarafından yapılan açıklamada, Karayipler'de uyuşturucu kaçakçılığıyla bağlantılı olduğu iddia edilen bir tekneye saldırı düzenlendiği belirtildi.

Açıklamada, saldırıda teknedeki 2 kişinin öldürüldüğü, 6 kişinin ise sağ olarak kurtulduğu kaydedildi.

ABD'nin son dönemde Karayipler ve Pasifik Okyanusu'nda uyuşturucu kaçakçılığıyla bağlantılı olduğu iddia edilen teknelere yönelik benzer saldırıları, uluslararası kamuoyunda hukuki boyutlarıyla da tartışılmaya devam ediyor. (İLKHA)

YORUMLAR

Maksimum karakter sayısına ulaştınız.

Kalan karakter: